25.09.2011

instrukcja obsługi: osoby i kable (ewentualnie: wtyczki i majtki)



mój piętnastoletni brat mówi do mnie zerojedynkami, plejstejszyn, atari, ebay, allegro, amazon, dwa szejset, dwa tysiące jedenaście, jedenasty września dwa tysiące jeden, dwie wierze, pięć plansz, trzy życia i siódmy lewel,

Jeżeli po wykonaniu kabelka /kabel komputer - tv (s-video-euro)-v1/ na telewizorze masz czarnobiały obraz i nic nie dały ustawinia systemu w karcie graficznej (jeśli na obecnym mamy C/B obraz należy spróbować PAL, SECAM, NTSC, PAL-B itd...) i nic nie dała a zmiana gniazda EURO (czasem obsługa s-video jest na 1 gnieździe EURO) - to twój TV nie obsługuje sygnału S-Video na EUROzłaczu i obraz będzie czarno-biały. Lekarstwem na to będzie zmodyfikowanie /wykonanie kabelka wg poniższego schematu.Na zielono zaznaczyłem połączenia które należy wykonać przewodem ekranowanym (przypominam, że ekran należy podłaczyć do masy). Kondensatorem o wartości 470pF poprostu zwieramy piny 2 i 4 w S-VIDEO i podajemy ten sygnał na wejście video w eurozłączu.
moi znajomi byli ze swoimi znajomymi, z którymi byli oni, albo ich znajomi, potem postanowili się zaprzyjaźnić i powymieniać opowieściami. pożyczanymi majtkami i papierosami.

4 komentarze:

  1. niech twój brak skręci mi jakiś sampler z tych kabelków.

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale że nie prawda.
    Weź niech ten Twoja/ój fan/ka coś tu popiszę bo nie chce mi się tylko z Tobą tak cały czas.

    OdpowiedzUsuń