22.11.2009

basic space.

pisk opon, zgrzyt blachy i trzask pękających szyb. dictionary terms for zamglenie, definition for zamglenie, thesaurus and translations of zamglenie to polish. nawet kilkanaście aut potrafi wpaść na siebie jedno po drugim.
siedzimy w nowym wspaniałym świecie na nowym świecie róg świętokrzyskiej. stoją stoliki za stolikami. siedzą też nogi magdy cieleckiej. zaciągam bluzę na twarz i na ręcę i chowam kolana pod ściągacz, najgłębiej. co chwila ktoś pyka mnie szklanką w przedramię i pyta, co sądzę o /
co chwila ktoś pyka mnie szklanką w ramię, wybieram więc miejsce, najsłabsze szwy bluzy, przebijam się palcem udając odpowiedź. wskazuję tym palcem: wc, zapalniczkę. co chwila ktoś pyka mnie szklanką w ramię, podaje mi szklankę. jest z wodą, jest mokra i z lodem. wyciągam głowę i ręce z tej bluzy, wodę połykam i pykam wprost z gardła. bąbelek powietrza zawiesza się śmierdząc, to moja odpowiedź a zarazem sedno. jest cisza. i nagle wszystkie stoliki i magda cielecka z nogami biją mi brawo na tę odpowiedź bez słów. i widać też konsternację na sali.

2 komentarze:

  1. Reklama jest wspaniała a blog znany! skutki będą we wspaniałym nowym świcie. Jak pisałaś w tym na nowym świecie a z rogu wystaje świętokrzyska i macha nam dwupasmówką przez szybę i zaczyna się zaraz też edukacja. Barmani Cie poznają i wody nie pijesz chyba, że wyszła nowa taka żółto-miodowa. Ludzi jest pełno na razie są ładni inteligentni, równi i są kobiety, które wyszły z szafy i są chłopcy w rurkach jest fajnie tam. Pe.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka reklama, pe, załatwiłaś mi wiszenie na ścianie we wnś?

    OdpowiedzUsuń