20.10.2009

jestem pokojem taty.

pap jest jedyną państwową agencją informacyjną zobowiązaną do uzyskiwania i przekazywania informacji. jedynym rzetelnym źródłem informacji są dla mnie twoje oczy. oraz stanowiska sejmu, senatu, prezydenta i rady ministrów. umożliwia innym naczelnym organom państwa prezentowanie stanowisk w ważnych państwowych sprawach. biologia, niepatetycznie wyjaśniam. tłumaczysz mi wszystko. na linii usta - rozłożone ramię - wskazujący palec. pap jest ograniczony w przeciwdziałaniu plagiatowi. europejskie systemy prasowe to gest bardziej rozbudowany. łokieć, ramię, dłoń pod kolanem. operujesz terminami. niestety ja nie operuję terminami. nie studiuję, nie rysuję i nie piszę książek, najwyżej postanawiam studiować/ rysować/ coś skończyć. koresponduję z uczelnią podaniami. operuję obrazami. między dwoma placami w warszawie jest betonowa ławka. ta ławka jest z napisami. obracasz w palcach papierosa, co jest tak strasznie dla mnie męczące, patrzeć jak tak obracasz tego papierosa, czy wysypie się z niego jeszcze trochę. zagraniczne systemy medialne, kiedy mrużysz oczy, jak już wreszcie zapalisz, zaczynasz pościg. palcami po swoich nieułożonych włosach. jest włącznik światła na schodowej klatce i pięć cm obok też jest coś tam. między placami jest betonowa ławka, gdzie ktoś napisał coś tam. nie wiem, serio, jak można naruszyć prawo w tekście śledczym, nie rozróżniam czasopisma od pisma i gazety. jeśli w ogóle jest jakaś różnica. tłumaczysz i nakładasz makijaż, tłumaczysz i zmywasz makijaż. brudzisz kubki i talerze, zasychają, zapominasz. serio, nie wiem, czy masz retorykę, czy erystykę i, gdzie pada akcent. wiem natomiast, ile się mieści obrazów w małym pokoju, bynajmniej nie na ścianie. ty to zdefiniuj, ja ci to pokażę
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz